Tuesday, January 31, 2012

Prd a hyšen

Mámo, táto, dědo, babi, dědo, Vítku, ségry, tety, strejdové a všichni ostatní.
Můžete na mě být pyšní.
Celá třída dostala za úkol napsat komentář k filmu, na který jsme koukali před týdnem, a měli jsme je odevzdat online do včerejší půlnoci. Napsala jsem svůj a poslala a dneska profesor řekl, že všechny komentáře byly dobrý, ale že by nám chtěl ukázat dva, ze kterých bychom se mohli inspirovat.
A dal na obrazovku komentář nějaký spolužačky a přečetl ho a pak tam dal můj a taky ho přečetl.

Jaká jsem?
No jaká jsem? Ve třídě plný američanů?
Hihi. Mám fakt radost :)

10 comments:

  1. Moje milá hvězdo,
    jsem na Tebe prdá i hyšná.
    Máma

    ReplyDelete
  2. Jen jim ukaž, jak se to dělá poevropsku :D

    ReplyDelete
  3. Jeden obraz řekne víc než tisíc slov --> http://i1224.photobucket.com/albums/ee362/thebruneitor/memes/applause.gif

    ReplyDelete
  4. Děkuji, děkuji *uklání se na všechny strany*

    ReplyDelete
  5. Gratuluju!! jseš 1! (:
    Maruška

    ReplyDelete
  6. Sem Tě konečně našel a už toto ☺,
    dobrý! Cvak, cvak, cvak, ..

    ReplyDelete
  7. Sousloví strašlivý, ale výstižný :-DDD
    Chytrá holka se NEZTRATÍ! jen jim to tam ukaž. Václava Havla nikdo nemá a mjen tak mít nebude (bohužel).

    ReplyDelete
  8. I já jsem si nadmul hruď až téměř do prasknutí pod dojmem úspěchu své nejstarší dcery!!!! Ólala, jen tak dále, vivat a sláva! Táta
    P.S. Dám vědět dědovi, bude mít radost.

    ReplyDelete