Wednesday, January 25, 2012

Šikulka jsem

Jak říká Barunka, kolem mě poletuje spousta self-affirmation. Ale pochválit se musím, dneska jsem se krásně zúčastnila hodiny a odpovídala jsem, zatímco ostatní jen koukali.

Dneska mi skončila škola v půl třetí, tak jsem ještě šla do knihovny, abych si vytiskla věci, co budu potřebovat na Critical Approaches to Film. Je toho HODNĚ. Ale tady je to udělaný tak, že každý smí zadarmo vytisknout 500 stran a ten náš profesor říkal, že kdybychom se blížili limitu kvůli jeho předmětu, že nám to nechá navýšit. Neuvěřitelné. Ale jak říká profesorka na historii, za 30 000 dolarů za rok (to je půl milionu korun) máte nárok na tisk papíru.

Jináč všechno je nadále v pořádku, předměty mám skvělý, jen historie mě nebere, páč mi ta paní nesedla. Naštěstí si smím odhlásit jeden předmět, tak to možná udělám. Ještě počkám teda, zítra mám teprve první hodinu psychologie, tak abych si neodhlásila historii a pak nezjistila, že psychologie se nedá snést. To by bylo nemilé, Emile.

V knihovně půjčují všechny filmy a většinu seriálů, které vymyslíte, takže tam asi budu častým hostem. Na dnešek mám Hodiny a House a nemůžu se rozhodnout, který dřív :-D

Papání je úžasný.

Chtěla jsem sem přidat nějaký břitký postřeh o mentalitě nebo chování Američanů, ale... jo, už jsem si vzpomněla.
Tady jsou všichni strašně moc milí. Na celým campusu. Když jdu do jídelny a paní mi projíždí kartičku, pozdraví mě, zeptá se jak se mám a popřeje mi pěkný den. Když si jdu koupit kafe, jsem honey nebo sweetheart. V knihovně dojdou papíry a paní mi řekne "Just wait a minute, love, I´ll take care of this." Je to strašně super, jak tu člověk nemá zázemí, tak tohle je moc příjemný.

Nikdy mi nedošlo, jak je člověk vykořeněnej, když je takhle někde. Jakože já mám vás všechny na internetech, svoji úžasnou spolubydlu a druhou úžasnou spolubydlu, a Poláky a Kubu a jeho spolubydly, ale stejně je to omezený okruh a vlastně jsem trochu sama. Takže tohle je fakt bezva :)

Mňo a to je ze dneška asi všechno :)

Fotky!
Šedá veverka, která se skoro nebála (a je jich tu...!)




A tohle je část campusu (spodní část), pohled na knihovnu (vlevo), za ní Performing Arts Center (to fialové) a vpravo je... no, menza je urážka pro tuhle úžasnou jídelnu. Takže jídelna ;)

5 comments:

  1. On už tam není sníh? Vždyť ho tam bylo spoustu na těch předchozích fotkách..
    Tak to je dobře, že se máš dobře, sweetheart:)

    ReplyDelete
  2. Potvory šedé, sežerou na co přijdou, bacha na ně!

    ReplyDelete
  3. Bramborko:
    Sníh neny, roztál! Ale dneska zase sněží, tak třeba zase chvíli bude. Ono teda je lepčí, když není, mám to do školy kus cesty a ne všude je chodník (ach ta země svobodných možností!)
    A posílám pusu, love!


    Tecklite:
    Dík za varování, dám si pozor, aby na mě nepřišly o.o

    ReplyDelete
  4. Tak jak vám v tý úžasný jídelně vaří? :)

    Jo, a ta veverka má démonický oko. Jestli neudělám zkoušku z geomorfy, tak je to kvůli ní.

    ReplyDelete
  5. V úžasný jídelně vaří úžasně americky. Takže je to všechno yummy, plný oleje a soli. Zatím si to užívám, ale brzo tam začnu papat spíš saláty a grilovaný maso a tak :) Je to yummy! I když teda místy trochu překvapivý. Včera jsem se radovala, že je konečně rýže a ono to byly těstoviny ve tvaru rýže! Chápeš?
    Jináč veverka má démonický oko proto, že jsem ji fotila na největší digitální zoom, kterýho je můj foťák schopen, aby mi neutekla, víš?

    ReplyDelete