Saturday, January 21, 2012

První den

Než začnu být líná s vámi sdílet úplně všechy nové zážitky, budu se snažit co nejvíc :) Um. No, je trochu pozdě, ty formulace mi úplně nejdou. Prostě se budu co nejdýl snažit vám toho říkat co nejvíc. Tak.

Dneska jsem myslela, že budu vzhůru jako ranní ptáče, ale teda houno houno, slavný súde! V devět mě vzbudil Jakub, že jedou na snídani a jestli chci taky. No jestli! Tady nebylo k papání nic a oběd až v půl dvanácté. No nicméně snídaně se dneska podávala nějak brzo nebo krátce nebo co, takže prostě jídlo nebylo. I museli jsme počkat na ten společný oběd, což byly sendviče, takže co se jídla týče, dneska trochu hladovka.

V těch půl dvanácté zároveň začínalo setkání pro mezinárodní studenty, kde nám řekli, co a jak, dali přístupy ke školnímu emailu a podobně. Kdybyste mi chtěli psát na školní email, tady je: vancurk@lemoyne.edu. Je to vtipný, mám de facto email vančurka :)

Je nás tu devět intrnešnlů: my dva Češi, čtyři Poláci, dvě Irky a jedna Španělka. Všichni jsou moc fajn, s jednou Polkou bydlím.

Áh, bydlení:
bydlím se dvěma Američankama a tou Polkou v bytě na Le Moyne Heights I (kdybyste si to chtěli hledat), máme dva pokoje, obývák, kuchyň a dvě koupelny (jednu sprchu). Kuchyň je "plně vybavená", takže musíme koupit hrnce, holky tu naštěstí mají nádobí, ale... dneska jsem vařila vodu na čaj v mikrovlnce :)

Byli jsme dneska nakupovat, Target a Wegmans, abychom měli základní věci (v pokojích tu třeba není velké světlo, takže jsem musela koupit lampičku nebo koš na odpadky nebo komfortér) a jídlo, páč tu není nic, samozřejmě :) Nakoupila jsem strašně moc věcí, i všechno, co jsem nechala doma (jako třeba šampony) a jídlo, tak nějak základy, a samozřejmě bagels a donut holes a waffles (borůvkový!) a string cheese a reeses cups a hrníček a utratila jsem strašnejch peněz, ale jsem usídlená :)

Vypadá to, že budu moct pracovat na campusu, aspoň se o to určitě pokusím, tak snad se tu budu mít fajně :)

Campus je super, moc hezký to tu mají. Dneska nasněžilo a byla fakt zima, ale jasno, sluníčko, přesně jak si to pamatuju. V bytě (tomuhle se opravdu nedá říct na koleji) máme teplíčko, takže paráda veliká.

Všichni jsou na nás moc milí, moje spolubydla se jmenuje Alex a je z Ticonderogy, NY. Včera tu byla i její maminka, moc milá paní. S Alex máme stejnej hudební vkus, což je bezva, pouštěly jsme si tu nějaký věci a zpíváme si k tomu obě a bezva.

Jak tu bydlí všichni blízko, tak se hodně navštěvujou a je to bezva. Jen jsem zatím moc unavená na to, abych se s nima moc seznamovala. Ale třeseme rukama a všichni jsou moc milí.

Zatím se mi moc nestýská, ale chybíte mi. Nicméně užívám si to tu hrozně moc :)

Posílám pusu!

Fotky:



Takhle vypadala moje část pokoje včera večer




Takhle vypadá teď :)


A tohle je moje dnešní první místní véča:

2 comments:

  1. OOO! String cheese! Chci taky! Tak to je dobře, že to je všechno bezva:)

    ReplyDelete
  2. Ja vedela, ze se ti string cheese bude libit :) no samozrejme dneska mi prestal jit internet, takze grrrrrrrrrrrr!!!!!!!

    ReplyDelete