Monday, January 16, 2012

Jiný blog

Milé čtenářstvo (mám-li nějaké),

vítejte na mém druhém blogu. Založen byl před několika lety v rámci touhy po změně, ale zůstala jsem nakonec u svého původního.
Nicméně blog.cz byl prodán CET21, čili CME, a ti mají nové podmínky pro spolupráci. Většinou tyhle věci nečtu, ale tohle jsem si přečetla a nelíbilo se mi to ani za mák. Jaksi mám dojem, že autorské právo ke svým článkům mám pořád já, že není v pořádku, aby CME používala moje údaje, kdy se jí zachce, a podobně. Tolik tiráda proti novému vlastníkovi.

Takže jsem to neodklikla a oni mě za trest nepustí ke správě blogu a předpokládám, že mi moje blogoviště za nějaký čas smažou.

Je tedy načase změnit lokál, a to dělám právě teď. Pěkně to zrovna vychází s mým výletem do Ámošky, jak se Americe vždycky říkalo u nás doma, že začnu na novém a hodně lidí to zrovna bude zajímat (snad).

Tak doufám, že se vám i mně tu bude líbit (taky co jiného nám zbývá ;) )

Žabka

No comments:

Post a Comment