Tuesday, January 24, 2012

Meh, prospat celý den

Dneska je takový to chcípando počasí, kdy se vám chce tak leda spát. Moc nepomáhá, že jsem ráno zaspala teda :-D

Vzbudila mě Alex (to je spolubydla), když vstávala, tak si říkám, no to je tak osm, ona vstává brzo. Leč pro jistotu jsem se mrkla na budík, abych neprošvihla školu, co mi začínala v deset a ono ejhle, za pět deset! Tak jsem vylítla z postele a poprosila ji, aby mě hodila autem, což ona ochotně udělala (to bylo neuvěřitelný, na pyžamo navlíkla bundu, vzala čepici a boty a jely jsme :) ), takže jsem seděla ve třídě ani ne deset minut od probuzení. Trochu bizardní zážitek.

Pak jsem se doplazila domů a teprve snídala a zubila a podobně a pak zase hned jela do školy, protože holky jely a mně nefungovaly hesla a ono to máme trochu dálku, tak jsem se svezla a rovnou si došla na oběd a teď jsem doma a píšu vám tohle a usínám, protože je hnusněěěěěěě!

No.
Pokračování příště.
Fotky v tuhle chvíli nemám, je hnusně :-D

Pusu!

No comments:

Post a Comment