Sunday, January 29, 2012

Sněží nám!

Což je rozhodně lepší než pršo.

Co se dělo od včera:
Byly jsme v Carousel mallu, což rozhodně nebylo tak bezva, jak bych si bývala byla přála. Jela jsem s Alex a ona nakupuje velmi cíleně, kdežto já jsem si to chtěla všechno procourat. Pravda je, že moc nebylo co, mají tam hodně oblečení, které se mi nelíbí, a spoustu obchodů, které vypadaly velmi draze.
No ale procournout jsem to tam chtěla, takže jsem z našeho rychloběhu srkz byla trochu - hodně - rozmrzelá. Zítra pojedu pěkně sama školní linkou do TJMaxx, Targetu, JCPenney a Sears a projdu si to. Chtěla bych do K-Martu, ale ještě jsem nenašla bus, který by tam jezdil.

Musím říct, že je dost nepříjemný, být takhle moc závislá na ostatních. Zatím jsem si ještě neužila nákup v klidu, všechno ve stresu, aby se na mě nečekalo, takže jsem doteď nekoupila zelený čaj a cukr a olej. Ale pojedu pěkně zítra, a to by bylo. Nejsem zvyklá nebýt nezávislá, doma prostě sednu na metro a jedu kam chci.

Jinak ale nadále všechno velmi dobré. Dneska jsem si uvařila úžasně dobrý oběd, vizte fotku dole - vepřové na přírodu, brambory a papriku se žampiony s oregánem a solí. Strašně dobrý, a ještě mi zbylo :) Musím okomentovat ty brambory - když si nechcete koupit pětikilový pytel, můžete vybrat mnoho odrůd, které sice vyjdou dráž, ale ve výsledku levněji, protože se vám nezkazí. Koupila jsem si nějaké místní máslové a jsou to nejlepší brambory, co jsem kdy měla.

Spolubydly bezva, vytáhla jsem znovu žaluzie a vypla světlo a bez komentáře. Ale pak jsem mluvila s Alex a říkala mi, že je varovali, aby pořádně v noci zatahovali žaluzie, aby si někdo nevyčíhl, když všechny odejdeme, a nevykradl nás (zvenku). Na tom teda hodně něco je, protože tady jsou okna až na zem. Nedivím se, že to radši mají zatažené (i když to nadále chci vytažené, protože denní světlo je denní světlo).

Koupila jsem si bazalku - jako živou - tak ji teď pěstuju na stole. A ta taky potřebuje světlo :)

Přes den jsem toho dneska mnoho neudělala - pomineme-li ten obídek - nechtělo se mi moc. Koukla jsem na pár dílů House a mluvila s Vítkem a přes ICQ s ostatníma, takže co se komunikace týče, dobré.

Až večer jsem se dokopala ke škole, musela jsem přečíst Oidipa v překladu, jakože nestačilo, že ho znám od Petišky, máme v učebnici přímo překlad Sofokla. No krátké to nebylo, ale špatné to taky nebylo. A už mám hotovo, takže dobré :)

Venku celý večer sněží, tak mám radost. A zkusila jsem vám to vyfotit, ale moje mejdlíčko krom hledáčku nemá ani možnost upřednostnit čas nebo clonu, takže fotky bohužel moc nevyšly. Ale tak pro představu:

Tohle je moje bydlení (ne, tohle není kolej), vlastně přímo naše okna. Vidíte, vzorně zataženo.




A tohle jsou druhé bydlení (ne koleje), v danou chvíli lehce fotogeničtější :)

No comments:

Post a Comment