Friday, February 10, 2012

Novinky novinky

Kde začít.

Stále se mi tu líbí :)

Včera jsem uvařila kulajdu a povedla se mi. Srazila se mi smetana (jak se to dělá, aby se nesrazila?), ale stejně toho bylo málo, tak jsem přidala normální záklechtku a je to správně hustý a dobrý. Uvařila jsem toho samozřejmě kotel, takže jsou pozváni i kluci odshora a včera se tvářili, že přijdou, tak uvidíme.

Každou hodinu psychologie píšeme kvízy, na což jsem jaksi byla zapomněla před prvním kvízem, a i tak jsem získala plný počet bodů a ještě bod za bonusovou otázku. Ne že by to bylo tak jednoduchý, ale spíš jsem měla štěstí a před hodinou si projela ty správný věci. A tak je to pořád *povzdechla si pokrytecky*.

Ani mně se nevyhnul ten virus, co nám tu obchází, takže mám od středy rýmičku. Ve středu jsem teda ležela, to mi fakt nebylo supr, ale jináč funguju.

Navštívila jsem pravé emerické mekdonalda, dneska, protože jak si pořád vařím, dostala jsem chuť na něco nezdravého. Alex naštěstí zrovna jela pro hamburgr, tak jsem se přidala. Překecala jsem ji, že mě vezme do KFC, ale oni neměli Twister! Jako fakt! Ani Zinger! Jenom maso! Hrozný. Tak jsme jely do mekáče a to je tedy správný zážitek z emeriky: paní, co obsluhovaly, byly tlustý, jako by tam neustále jedly. Mezitím, co jsme objednávaly, přišel ten největší člověk, co jsem kdy viděla. Vážně. Na to, aby mu člověk obejmul pas, by byli potřeba dva lidi, nekecám. A měli by natažený ruce. No, možná jednu ruku by trošku pokrčili. Ale vážně, obří. A navíc vysokej, takže jako fakt velkej člověk. No a vracel hamburgr, že chtěl bez majonézy a bez sýra, a oni tam dali sýr. Zatímco mu spravovali hamburgr, teda dělali novej, jsem na něj nemohla přestat čučet, a pak jsem si teprve všimla. Na nohách měl New Balance botky, z nichž se mu klubal... no, půl nohy. A ta noha byla špinavá. Prostě neskutečného něco.

Za dva týdny od zítra jedu na den do Ňů Jorku se školou. Původně jsem nechtěla jet, protože se jede na výstavu Bodies, o níž si nejsem jistá, jestli ji chci vidět. Jako na jednu stranu to je asi neuvěřitelný, na druhou s tím mám etický problém. Mrtví mají odpočívat pod zemí, ne být ořezaný a okukovaný. Tak jsem si říkala, že nepojedu. Ale pak se ukázalo, že je to za deset dolarů, a že bude rozchod dvě hodiny před tím a dvě hodiny po tom. A dokonce že dostaneme deset dolarů na útratu. A v těch deseti dolarech, co jsem zaplatila, je zahrnutá jízda do New Yorku, vstup na Bodies (kolik to stálo v Praze? Pět stovek?), deset dolarů na rozchody a jízda z New Yorku. Tak to se vyplatí docela, ne? Trošku se toho bojím, že to je takový velký město, ale snad to bude v pohodě. Projela bych se busem po trasách Sexu ve městě, jestli ještě jezdí :)

Co ještě... na víkend mám půjčený Hodiny a Annie Hall, tak jsem zvědavá (na Annie Hall, Hodiny miluju). Minulý víkend jsem viděla Předčítače a můžu jen vřele, vřele doporučit. Skvěle natočená věc, je dobře, že to dostalo Oskara.

Jo, za dva týdny budou Oskaři, tak se těším, že se budu koukat :)

Do školy pořád dělám, co mám, ještě jsem si na poslední chvíli odhlásila ty teorie pohlaví a genderu, sice byly zajímavý, ale na mě pokročilý, takže jsem nestíhala a nedávala.

Kupuju si pořád řapíkatý celer a jím ho v kvantech, protože je dobroučkej. A Alex se mi směje, dneska o mě psala na Twitter (babi, zeptej se... tety nebo jedné ze svých vnuček :) ), že jsem králík :)

No a mám se tu moc moc moc fajně. Konečně mi začíná docházet, že jsem v AMERICE, kam jsem deset let strašně CHTĚLA a zažívám to, co jsem si vždycky PŘÁLA zažít, tak si to konečně snad začnu užívat :) Praha chvilku počká :) Vítek hůř, ale taky, viďže jo?

Jo, a vyfotila jsem vám, jak to vypadá, když si dělám vajíčka pro jednoho, když jsem celý den ležela a nejedla:


No, není to tolik vidět, ale bylo toho hrozně moc.

Mávám vám!

4 comments:

  1. A dal si ten obrovskej člověk "super size" hamburger?
    Je dobře že si to tam uvědomuješ, že je to, co jsi vždycky chtěla. Tak si to tam UŽÍVEJ (to má demonstrovat užívání ve velkém :) ).
    Také ti mávám a to ze zmrzle zasněžené matičky Prahy

    ReplyDelete
  2. Ty pujdes na Bodies?! A s takovyma vyhodama?! :O *pukla zavisti, takze nestihla okomentovat nic jinyho*

    ReplyDelete
  3. JULIE: Řapíkatý celer je HNUS a králík by k němu ani nečichnul. Jinak jsem ráda, že si to tam začínáš užívat :). Zajdi si někdy do opravdové hamburgrárny, to je něco jiného, než Mc.
    MAREK: někdy bych ten ŘC ochutnal. Když tolik lidí, říká, že je nejedlý, tak na něm určitě něco bude.

    ReplyDelete